Föreläsare 22 mars 2017

opciones binarias curso

Mass Surveillance, Secrecy and Democracy: When Data Collection Becomes a Threat to Free Societies.

Edward Snowden, visselblåsare, konsult, CIA, NSA

video fineco opzioni binari

www binary demo Edward Snowdens namn blev internationellt känt när han i juni 2013 läckte tusentals topphemliga dokument som tillhörde amerikanska säkerhetstjänsten NSA. Dokumenten avslöjade amerikanska myndigheters övervakning av sina medborgare. Som tidigare anställd vid CIA och NSA kunde Snowden läcka dokument som bland annat visade hur amerikanska regeringen tvingat ett telekomföretag att lämna över telefonlistor från miljontals amerikaner, samt hur NSA fick direkt tillgång till data från bland annat Google, Facebook och Apple. Tillgången möjliggjordes enligt dokumenten via det hemliga övervakningsprogrammet Prism.

opzione binaria robot opinie Efter skandalen briserat i internationella medier flydde Snowden till Moskva, via Hong Kong, jagad av amerikanska myndigheter. Kvar på Hawaii fanns familj och flickvän.

seroquel 50 mg high – Jag är redo att offra allt detta, eftersom jag inte med gott samvete kan tillåta att USA:s myndigheter krossar privatlivet, friheten på nätet och grundläggande friheter för människor världen över med det massiva övervakningsmaskineri som man bygger upp i hemlighet, förklarade han.

realtids grafer binära optioner I sin föreläsning undersöker han de senaste säkerhetshoten och den digitala övervakningen av privatlivet. På grund av säkerhetssituationen genomförs föreläsningen via länk.


optionrally betrug

AR, VR och så vidare.

Peder Sandqvist, Creative technoligist, Digitas LBi
Johan Baettig, Associate Creative Director, Digitas LBi

investimenti online

binäre optionen automatikhandel Med lång erfarenhet av att tillämpa VR, AR och annan ny teknologi inom marknadskommunikation, kommer Peder och Johan från DigitasLBi tala om hur de löser affärsproblem med hjälp av ny teknologi på kreativa och relevanta sätt.


binäre optionen mit excel

Sprid dina produkter med early adopters.

Mari-Linn Stenlund, PR-konsult, grundare, Testagram

http://thegobblersknob.com/?savikshyster=indicadores-de-comercio-exterior-2014&760=ee indicadores de comercio exterior 2014

pronostici opzioni binarie Testagram – en prenumerationstjänst på nya produkter som anpassas efter konsumentens profil. Vad händer när nyfikna konsumenter får testa nya produkter och sprida i sociala medier? Testagram jobbar idag med Unilever, P&G, Orkla Foods, Coca-Cola, Risenta mfl.


http://onodenje.com/?strydor=wechselstrategie-bin%C3%A4re-optionen wechselstrategie binäre optionen

Förändra världen med en öl!

Ulf Stenerhag, grundare, Not for sale ale

köpa viagra 200 mg utan recept över natten sjöfart

opcje binarne turbo Förändra världen med en öl! Not For Sale Ale, en öl där 100% av vinsten går till kampen mot human trafficking. Ulf Stenerhag tar oss med på en entreprenörs resa där de genom en öl skapar en värld där ingen är till salu.


köp Viagra lagligt

En alldeles vanlig jävla dag.

Niklas Zhovnartsuk, marknadschef och brand manager, Vikingline

http://jonmcculloch.com/?svil=Opzioni-binarie-strategia-forum&7a3=29 Opzioni binarie strategia forum

http://www.brabantgroen.nl/?kvochka=option-binary-demo-commenti&f4c=8d option binary demo commenti Hur hanterar man en dag på jobbet i kryssningbranschen där varje avgång är en stressig deadline som kräver säljspeed? Samtidigt finns kravet att arbeta långsiktigt och visa resultat. Niklas berättar om en helt vanlig dag på jobbet och att stå för sina val i en värld där många ”experter” knackar på dörren för att presentera nya lösningar.


Agnes-Lo Åkerlind, B-reel Films

Agnes-Lo Åkerlind är skaparen bakom några av de senaste årens mest innovativa och framgångsrika TV-serier. Gång på gång visar hon sig vara en av de starkaste och mest intressanta berättarrösterna i vår tid, med skarp blick för vad som händer i vår samtid. Agnes-Lo har till exempel porträtterat outsiders i Danne & Bleckan, feminism och DJ-kultur i Rebecca & Fiona samt rekryterat tusentals nya fans till countryvärlden, genom framgången med Jills veranda.


Camilla Wallander, vd, Berghs School of Communication

Kreativ innovation. Vi lever i en tid av snabba förändringar. För att lyckas behöver företag hitta innovativa lösningar till nuvarande och framtida utmaningar. Hur kan man utveckla varumärket och driva förändring? Camilla delar insikter och trender enligt Berghs.

Camilla Wallander är VD på Berghs School of Communication. Berghs erbjuder utbildning inom strategi, kreation och innovation och bidrar till att driva utvecklingen inom kommunikationsområdet. Camilla är idag bosatt i London med uppdraget att utveckla Berghs internationella strategi. Camilla har tidigare erfarenhet som marknadschef för Nordiska Kompaniet och dessförinnan för SAS.


Eivind Roald, Executive Vice President och Chief Commercial Officer, SAS

På SAS arbetar Eivind Roald med globalt ansvar för branding, försäljning, marknadsföring, produktutveckling och revenue management inklusive ansvar för Eurobonus-programmet. Mellan 2004 till 2012 arbetade han på Hewlett-Packard Norge, från 2005 i rollen som VD.


Gustav Radell, Head of Consumer Marketing, Google

Med över 10 år på Google har Gustav byggt upp företagets närvaro och strategi i Norden. Idag ansvarar han för marknadsföringen av Googles samtliga konsumentprodukter i Norra Europa. Vilka krav kommer konsumenter att ställa och vilken typ av kompetens kommer att krävas för att möta en framtid med tekniska genombrott så som artificiell intelligens, i en värld där människor är uppkopplade mot internet dygnet runt?


Mathew Sweezey, Principal of Marketing Insights, Salesforce

Artificiell intelligens och augmented reality tvingar oss människor att ompröva vår syn på världen. Vad är verkligt och inte? Det som många tror är ”en annan verklighet” är i själva verket en ny sådan, som påverkar oss alla. En sökning på google, en uppdatering i facebookflödet. Tekniken känner till ditt nästa logiska steg, innan du själv hunnit inse det. I föreläsningen The New Normal berättar Mathew mer om hur AI och AR påverkar marknadsföring och affärer, och vad vi måste göra för att kunna konkurrera i den nya verkligheten.

Mathew Sweezey är ansedd som en av de skarpaste hjärnorna inom future marketing, ofta citerad av sajter Mashable, VentureBeat, Forbes och Huffington Post samt i flertalet böcker inom ämnet.


Patrik Nygren-Bonnier, marknadschef, IKEA Sverige

IKEA är världens ledande heminredningsföretag, med en affärsidé och ett erbjudande som idag kanske är starkare än någonsin. Samtidigt hårdnar konkurrensen och det som var rätt igår kanske inte är rätt imorgon. Hur jobbar IKEA med sitt erbjudande och sin kommunikation för att fortsätta vara ett av Sveriges mest älskade företag? Förutom rollen som marknadschef på IKEA Sverige har Patrik Nygren-Bonnier en bakgrund på Swedbank Försäkring och många år på reklambyråer.


Moderator Kristin Kaspersen

Guldnyckeln 2017 leds av Kristin Kaspersen, känd från Nyhetsmorgon, Polar Music Prize och flera av Sveriges största, TV-sända galor.


BOKA BILJETTER