Future Marketing Tech Awards

Pitcha din lösning inför Sveriges starkaste varumärken.

Föreställ dig en pitchtävling där du inte bara får chansen att vinna, men där du också får chansen att sälja. Där fokus ligger på kundvärde och vilka stordåd din produkt kommer att uträtta för användaren, och där vartenda ord du säger tar dig närmare möjligheten till de riktigt stora avtalen. Varje start-up drömmer om möjligheten att få pitcha på Sveriges största bolag, och med Future Marketing Tech Awards by Wiraya gör vi det möjligt för dig.

Missa inte chansen att bli ett av de två företag som väljs ut, att rakt framför näsan på dina drömkunder, presentera din lösning.

Så här deltar du:

  • Sälj in din lösning i en kort video på ca 2 min.
  • Ditt bidrag publiceras på Guldnyckeln.se och sprids i sociala medier för marknadsförare som kan rösta på det bidrag som de gillar bäst.
  • Ditt bidrag bedöms av en expertjury som också utser de två finalisterna som får komma till Guldnyckeln den 22 mars och pitcha inför ett fullsatt Stockholm Waterfront.

Anmäl ditt bidrag här

Tävlingen har som syfte att hjälpa nästa generations Marketing Technology start-ups att etablera sitt namn på marknaden, och på så sätt kunna växa snabbare. Förutom chansen att få presentera ditt företag inför Sveriges mest svårtillgängliga publik så får det vinnande företaget ett pris specialdesignat för att bidra med ett unikt värde till en växande Marketing Technology start-up.

Future Marketing Tech Awards presenteras av Wiraya, ett av Sveriges snabbast växande Marketing tech-bolag. I samarbete med Guldnyckeln.

 

Förra årets vinnare: Smart Video
”Den största vinsten av priset har varit den positiva publicitet vi fått, och en ökad trovärdighet i produkten. Vi fick också fantastisk feedback av juryn”, säger förra årets vinnare Johanna Björklund, VD på Smart Video.